Iš email marketingo gaunate mažiau nei 25% savo pajamų?
Kažką darote ne taip.

Layer 6

Tai yra didžiausią ROI generuojantis kanalas!

Bet tik tada, kai su juo dirba žmonės, kurie supranta dalykus. Mes sukūrėme ir ištobulinome sistemą, kuri padeda e-commerce verslams iš email marketingo generuoti tiek pajamų, kiek jiems nėra pavykę anksčiau. Mes dirbame revenue share modeliu, todėl mums mokate tik tada, kai uždirbate patys.

Tai yra didžiausią ROI generuojantis kanalas!

Bet tik tada, kai su juo dirba žmonės, kurie supranta dalykus. Mes sukūrėme ir ištobulinome sistemą, kuri padeda e-commerce verslams iš email marketingo generuoti tiek pajamų, kiek jiems nėra pavykę anksčiau. Mes dirbame revenue share modeliu, todėl mums mokate tik tada, kai uždirbate patys.

Kodėl visi investuoja

į email marketingą?

Didžiausias ROI
Email marketingo ROI vidutiniškai siekia 38. Taip, jūs perskaitėte teisingai – investuotas 1 euras padeda sugeneruoti 38 eurus. Ir tai tik rinkos vidurkis.
Lojalūs vartotojai – pelningiausi
Kiekviename brandžiame e-commerce projekte daugiausiai pajamų atneša lojalūs klientai. Email marketingas retention taktikose yra nepralenkiamas kanalas.

Personalizacija

Čia email’ai tradicinius kanalus deda į vietą: unikalūs nuolaidų kodai lojaliausiems pirkėjams, suasmenintos žinutės, vartotojų segmentavimas pagal pirktas prekes, kategorijas, kliento LTV ir daugybę gilesnių sluoksnių.

Testavimo galimybės

Laimi tie, kurie testuoja. Viską. Laiškų temas, offer’ius, laiškų siuntimo laiką, skirtingas iliustracijas ir net nuorodų bei mygtukų spalvas. Naujienlaiškių atidarymo, paspaudimų ir konversijų rodiklius mes verčiame įžvalgomis, kurios padeda geriau suprasti savo vartotojus ir, žinoma, leidžia generuoti daugiau pardavimų.

Ką mes

galime pasiūlyti?

Auditas ir strategija

Kiekvieną partnerystę pradedame nuo detalios verslo, ligšiolinių email marketingo strategijų ir taktinių veiksmų analizės, kurią paverčiame konkrečiu planu.

Dirbate su el. pašto kanalu, bet nesate tikri, ar pasiekiate maksimalų rezultatą? Mes atliksime Jūsų paskyros auditą ir pasiūlysime, ką galima patobulinti.

Jei dar nepradėjote siųsti naujienlaiškių, padėsime jums žengti pirmuosius žingsnius: išsirinkti tinkamą platformą, pradėti rinkti prenumeratorius, startuoti su e-komercijai būtinomis automatizacijomis bei reguliarių naujienlaiškių planu.

Kampanijų planavimas ir valdymas

Labai svarbu, kad jūsų kampanijos būtų reguliarios, o laiškų turinys – aktualus ir kuriantis vertę. Paruošime komunikacijos kalendorių, sutartu laiku išsiųsime naujienlaiškius tiems, kas turėtų juos gauti, ir atsižvelgdami į rezultatus koreguosime sekančius veiksmus.

Automatizacijos

Automatizacijos yra puikus būdas pasiekti savo vartotojus bet kuriuo jų pažinties su jūsų prekės ženklu metu. Tam tikros automatizacijos, kaip pavyzdžiui, palikto krepšelio, yra būtinos kiekvienam e-commerce verslui. Kitų aktualumas priklauso nuo jūsų verslo modelio – galbūt norite didinti lojalumą, o gal – didinti vidutinę krepšelio vertę? Mes paruošiame Jūsų verslui tinkamas automatizacijas, sekame rezultatus bei reguliariai optimizuojame, kad padėtume gauti maksimalią grąžą.

Duomenų analizė ir ataskaitos

Duomenų apie naujienlaiškių bei automatizacijų rodiklius rinkimas ir analizė yra kritiškai svarbi email marketingo dalis. Savo partneriams reguliariai pateikiame ne tik performance’o ataskaitas, bet ir įžvalgas apie klientus bei jų ryšį su prekės ženklu.
Ką mes

galime pasiūlyti?

Kiekvieną partnerystę pradedame nuo detalios verslo, ligšiolinių email marketingo strategijų ir taktinių veiksmų analizės, kurią paverčiame konkrečiu planu.

Dirbate su el. pašto kanalu, bet nesate tikri, ar pasiekiate maksimalų rezultatą?

Mes atliksime Jūsų paskyros auditą ir pasiūlysime, ką galima patobulinti.

Jei dar nepradėjote siųsti naujienlaiškių, padėsime jums žengti pirmuosius žingsnius: išsirinkti tinkamą platformą, pradėti rinkti prenumeratorius, startuoti su e-komercijai būtinomis automatizacijomis bei reguliarių naujienlaiškių planu.
Labai svarbu, kad jūsų kampanijos būtų reguliarios, o laiškų turinys – aktualus ir kuriantis vertę. Paruošime komunikacijos kalendorių, sutartu laiku išsiųsime naujienlaiškius tiems, kas turėtų juos gauti, ir atsižvelgdami į rezultatus koreguosime sekančius veiksmus.
Automatizacijos yra puikus būdas pasiekti savo vartotojus bet kuriuo jų pažinties su jūsų prekės ženklu metu. Tam tikros automatizacijos, kaip pavyzdžiui, palikto krepšelio, yra būtinos kiekvienam e-commerce verslui. Kitų aktualumas priklauso nuo jūsų verslo modelio – galbūt norite didinti lojalumą, o gal – didinti vidutinę krepšelio vertę? Mes paruošiame Jūsų verslui tinkamas automatizacijas, sekame rezultatus bei reguliariai optimizuojame, kad padėtume gauti maksimalią grąžą.
Duomenų apie naujienlaiškių bei automatizacijų rodiklius rinkimas ir analizė yra kritiškai svarbi email marketingo dalis. Savo partneriams reguliariai pateikiame ne tik performance’o ataskaitas, bet ir įžvalgas apie klientus bei jų ryšį su prekės ženklu.
Kodėl

We Deliver?

Mes uždirbame tada,
kai uždirbate Jūs
Skirtingai nei absoliuti dauguma mūsų kolegų, mes su savo partneriais dalinamės rizika ir uždirbame tik tada, kai generuojame pardavimus. Visada, kai tai yra įmanoma, dirbame revenue share modeliu.
Esame sėkmingi
Labai gerai išmanome tai, ką darome ir dirbame tik su tokiais pat verslais. Niekuomet nepradedame bendradarbiavimo su tais projektais, kuriais netikime.
Sistema, paremta
testavimu
Ilgalaikiame žaidime laimi tik tie, kurie nuolat testuoja. Būtent tokiu principu yra paremta mūsų sistema, kurios pagalba galime užtikrinti rezultatų augimą visiems verslams, su kuriais dirbame.
Neturime klientų,
tik partnerius
Esame įsitikinę, kad santykis “agentūra-klientas” yra atgyvenęs. Su visais verslais dirbame partnerystės principu ir de facto tampame išoriniu jų marketingo padaliniu.
Nuolat mokomės
ir tobulėjame
Puikiai suprantame, kad dinamiškame skaitmeninio marketingo pasaulyje norėdami būti priekyje, turim daug ir nuolat mokytis. Tai ir darome. Stebime ir analizuojame geriausius rinkodaros pasaulio žaidėjus, o randamas įžvalgas naudojame realiuose savo veiksmuose.
Kūryba ir analitika
vienose rankose
Tai yra du labai skirtingi pasauliai, bet teisingas jų abiejų mix’as yra kritiškai svarbus sėkmingiems email marketingo veiksmams.
Norite, kad įvertintume Jūsų email marketingo veiksmus?
Parašykite mums.
Norite, kad įvertintume
Jūsų email marketingo veiksmus?
Parašykite mums.

    Kokią mėnesinę apyvartą generuojate iš email marketingo?

    Detalesnė informacija apie tai, kaip UAB „We deliver“ tvarko jūsų asmens duomenis yra pateikiama čia.